زنگ هوشمند مدارس

زنگی هوشمند با کلیه امکانات ، مناسب برای مدارس شما

زنگ هوشمند مدارس

زنگی هوشمند با کلیه امکانات ، مناسب برای مدارس شما

–    این دستگاه به آسانی به تمامی انواع آمپلی فایر ها و سیستم های صوتی متصل شده و استفاده از آن با ابتدایی ترین زیر ساخت ها امکان پذیر می باشد .

–    دسترسی به منو ها و تنظیمات این دستگاه بسیار آسان و سریع بوده و کار کردن با آن نسبت به انواع دستگاهها و سیستم های مشابه بسیار راحت تر می باشد .

–    محاسبۀ ساعت و اوقات شرعی در این دستگاه از بیشترین مقیاس دقت برخوردار بوده و امکان وجود خطا در اجرای برنامه ها نزدیک به صفر می باشد .

–    یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه نسبت به انواع سیستم های مشابه ، نمایش اوقات شرعی و تمامی مناسبت های ملی ، مذهبی ، تاریخی و … می باشد ، به طوریکه می توان از آن به عنوان یک تقویم گویا نیز بهره مند بود .

–    از دیگر مزایای این دستگاه نسبت به انواع سیستم های مشابه ، وجود یک قفل نرم افزاری خودکار بر روی صفحه کلید آن می باشد تا بدینوسیله از دسترسی افراد غیر مجاز به تنظیمات و برنامه های دستگاه جلوگیری به عمل آید .

–    تنوع بی شمار آهنگ ها ، ملودی ها ، سرودها ، ادعیه و موزیک های این دستگاه ، پاسخگوی طیف وسیعی از سلیقه ها و برنامه های فرهنگی می باشد .

–    قابلیت حمل و راه اندازی آسان این دستگاه ، طیف کاربری آن را گسترش داده و استفاده از آن را در تمامی اماکن ، مراکز و نهاد ها ، امکان پذیر می سازد .

  • کالا اسکول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی